Login:
Heslo:

Reklama: Wifi Analyzer Užitečná aplikace pro Androida
Co nás nerozdělí, to nás ... :-)
Hledat
Navigace: USA trip > USA po dnech > 11. DEN - Zion NP

11. DEN - Zion NP

Ráno mě neprobudil budík ale koňské ržání. Topinka už ve stanu nebyl. Vykoukla jsem  a první co jsme viděla byli opravdu koníci!!!:) Topinka po chvilce přišel s plnou náručí dřeva, které naládoval do papírové krabice a nacpal do auta - prý si někdy uděláme i ohýnek..;)  Plán vstát hodně brzo opět nevyšel - už bylo skoro půl deváté, hihi.. Po líném probuzení, snídani a procvičení kolene jsme konečně vyrazili do Zionu. Před visitors centrem už bylo pořádně plno - bylo kumšt najít místo na parkovišti.

Pro časovou náročnost a kluzkost treku The Narrows jsme ho samozřejmě zase zrušili a vybrali místo něj dva jiné, kratší treky. První měl  lehčí a kratší - abychom se nevysílili a chtělo se nám i do druhého. Vydali jsme se na Watchman trail. Trasa hned kousíček za parkovištěm vedla přímo kolem překrásné zelené řeky s příhodným názvem "Green River" a dokonce tam bylo i trochu pískové plážičky. Topi se na vodu mlsně podíval, ale já zastavení v tu chvíli zakázala -  koupel budem  mít jako odměnu až po prvním treku a zároveň i osvěžení před trekem druhým.. Začali jsme šlapat nahoru a nahoru a nahoru, v tom vedru asi kolem 40 stupňů to byl docel záhul. Asi po 1,5hodině jsme byli na vrcholku s výhledem na celé údolí. Cestou zpět jsme se na vodu hodně těšili oba dva. Topi šel v plavkách - ten skočil do vody rovnou, já šla ještě na parkoviště a z rozpáleného auta jsem si vyndala plavky, odložila ortezu, přezula boty a šla se na záchod k visitors centru převlíct. Cestou se dalo do řeči asi 7 chlapů, ptali se na jizvu a tak - hihi, příjemné být chvíli bez chlapa..;))) Napustila jsem ještě studenou vodu a spěchala jsem se válet za Topim. ten byl ve svém živlu a vody si parádně užíval. Byla strašně studená, ale rozpálená kůže ze sluníčka to potřebovala - byla to lahoda. U řeky jsme nakonec strávili asi 3 hodiny - fakt jsme si to užili!!:)

Po vodních radovánkách jsem ještě zmínila plán 2. tripu. Už ráno ve visitors jsme ale zjistili že celá část trasy není přístupná, chtěli jsme tedy jí aspoň kus k "Esmerald lakes" - 3 jezýrka esmeraldové barvy. Už sice bylo zase dost hodin, ale rozhodli jsme se to ještě zkusit - projít alespoň část. Shuttlem jsme dojeli z parkoviště auta do jiné části Zion parku, kam už auta nesměly jezdit. Vystoupili jsme v nádherném údolí,kde byla docela velká dřevěná budova - gift shop a kde měli taky zmrzku. Protože už jsme byli rozmazlení báječnou vodou a po prožití takové denní pohody, rozhodli jsme se i pro zrmzlinu - když užívání tak se vším všudy..;) Dali jsme si napůl vynikající točenou vanilku za 3$ a vydali jsme se k jezerům. Hned na počátku jsme potkali divné cedule a některé lidi kteří se po chviličce z trasy vraceli - i tady tato trasa byla uzavřena. Nakonec jsme tedy k jezerům nešli okružní trasou, ale jen tam a zpět kolem vysokých červenohnědých skal. cestou jsme potkali srnknu a plno lidí. Asi jen po půl hodince chůze jsme došli ke třem rádobyesmeraldovým kalužinám (jakože těm jezírkům...), otočili jsme se a šli zase zpět - tento trek byl oproti zážitkům z celého dne takovým slabším bodem, ale jako procházka dobrý. Měli jsme namířeno k shuttlu a chtěli už jet k autu, když jsme ještě zahlídli že na dřevěné terásce čepují pivo!!!! Když už - tak už  - ten den jsme dali i pivo...:D za 5.25$...   POHODAAAA!!!:D

Po pivu jsme se vrátili k autu a pobyt v Zionu ukončili poslední koupelí - fakt super. Z parku jsme vyjeli až kolem 8pm, ale totálně spokojení. Spokojení a hladoví :) Cestou do Las Vegas jsme se stavili do Wal-Martu, kde si Topi koupil šusťáky pro chladné noci a kde jsme si dopřáli zakoupit i točeňák! Piknik s toustama namazanýma Philadelphia máslem a salámem jsme si zase udělali hned na parkingu u ochodu, výborný. SUPER DEENNN!!! :)

Do campu ve Valley of Fire blízko Las Vegas jsme dojeli až kolem půlnoci - rychle rozdělat stan a spinkat - náročný den..:)

Ranní probuzení řehtáním - foto přímo ze stanu..;)Topinka posbíral ponechané dřevo - prý si někdy uděláme špekáčky, hihi..Skály v Zion NP - zase úplně něco jiného a zase krásného!!:)
Míjela nás kolona supermoderních strojů..:)Watchman trail - barevné útvary:)Vyhlídka na Zion údolí z treku "Watchman trail"
Zdolán další vrchol!!;)Rozjímání ve výšináchPohodaaaaa!!!!! Ledová Green River nám poskytla skvělé útočiště odpočinku
Zase pohodaaaaa - během půl hod už asi potřetí ve vodě - člověk tam nevydržel dlouho ale bylo to úžasné osvěžení..Plážová pohodaaaa - písčitá plážička byla chvílem jen naše!!;)I já tam vlezla - vždy tak na 2min interval..:)Prostě pohodaaaa den!!!
:)vodopádekPohodaaaaa!!!! ten den jsme se rozšoupli - po zmrzce bylo i jedno pivko!!;)Zion krásy..